سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه در راه خدا با کسی برادری کند، خداوند در بهشت، او را به چنان منزلت والایی برمی کشد که با دیگر اعمالش بدان دست نمی یابد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 87 آبان 30 , ساعت 2:13 صبح

حجامت

ما با حجامت شروع کردیم پیامبر ما تنها پیامبری است در بین تمامی پیامبران که خداوند منت می‌گذارد بر ایشان و فقط یک شب می‌فرماید که اجازه دار‍ به آسمان هفتم بیایی ، پیامبر می‌فرمایند در شب معراج در آسمان هفتم هیچ ملایکه ای بر ایشان گذر نکرد الا اینکه به رسول خدا بفرمایند که حجامت بکن و امتت را به حجامت سفارش کن. و حجامت قابل مقایسه و مقایسه با خون دادن نیست که در سوره اسراء در آیه یک تفسیر المیزان جلد 25 آمده است.

سن حجامت

از وقتی که بچه در شکم مادر است و 5 ماهه شد مادر می‌تواند حجامت بکند،به خاطر بچه ، چون روی ‍‍ژن اثر می‌گذارد و به خصوص برای قد بلند شدن خیلی موثر است وقتی هم بدنیا آمد از چهار ماهگی این کار را بکنید و چون نوزاد را به محض بدنیا آمدن نمی شود حجامت کرد و باید یک جوری حجامت بشود تا بیماری نگیردبرای مرض زردی به حرف همکاران ما گوش نکنید و وقتی بچه زردی داشت و دوست دارید تپل بشود و حسابی سالم باشد گوشش را می‌گیرند وبر می‌گردانند با یک تیغ نازک استریل شده یک تیغ کوچولو می‌زنندو 2 یا 3 قطره خون اگر از این گوشه گوش بچه بیرون بیاید زردیش هر چه باشد خوب می‌شود و نیاز به بستری ندارد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ